TUNNIT

MATTOTUNNIT -LAITEPILATES – ONLINE PILATES

VIIKKOTUNTI TARJONTAMME

VIIKKOTUNTI TARJONTAMME

POIKKEUSTILANNE

Elämme edelleen COVID19- viruksen keskellä, joten olemme räätälöineet toimintamme ajan tasalle. Tällä hetkellä tarjoamme tunteja aikataulun mukaan ja ryhmäkokojen on pienennetty. Aikataulussa on myös online tunti. Aikatauluun saattaa tulla muutoksia.​

SOMATIC

BASIC

CLASSIC

LAITE

YKSITYIS-TUNNIT

ÄIJÄ

POIKKEUSTILANNE

Elämme edelleen COVID19- viruksen keskellä, joten olemme räätälöineet toimintamme ajan tasalle. Tällä hetkellä tarjoamme tunteja aikataulun mukaan ja ryhmäkokojen on pienennetty. Aikataulussa on myös online tunti. Aikatauluun saattaa tulla muutoksia.

SOMATIC PILATES

Rauhallisesti kohti kehon hyvinvointia

Pilatesta rauhallisempi tunti, jonka tavoitteena on saada keskivartalon tuki kuntoon sekä opetellaan hengitystekniikka ja sitä miten keho liikkuu. Somatic pilates sopii kaikille, mutta erityisesti heille, joilla on rajoituksia kehon liikkuvuudessa.

BASIC PILATES

Pilateksen perusteet tutuksi

Tunti koostuu helpoista pilatesliikkeistä, joiden tarkoituksena on harjoitella kehon keskivartalon tuki kuntoon. Tavoitteena on tehdä osa klassisen pilateksen mattoliikkeistä. Tunti sopii sekä aloittelijoille että pilatesta pitempään harrastaneille, jolla ei ole suuria liikkuvuuden rajoituksia.

CLASSIC PILATES

Josef Pilateksen klassinen mattorepertuaari haltuun

Tunti koostuu Josef Pilateksen klassisen mattosarjan liikkeistä, jotka alunperin olivat ohje kotiharjoitteluun. Tälle tunnille olet valmis kuin Pilateksen perusteet ovat jo hyvin hallussa.

LAITEPILATES

Paras tie kehonhallinnan ytimeen

Usein pilatesta ja laitepilatesta pidetään eri lajeina, mutta näin ei ole. On vain pilatesta, jota voi tehdä sekä matolla että laitteilla. Pilateksen ”isä” Josef Pilates kehitti laitteet, jotta kehosta tulee riittävän vahva ja elastinen mattoharjoittelua varten.

ÄIJÄ PILATES

Tunti ilman naisten logiikka

Kaikille miehille tarkoitettu tunti, jonka tavoitteena on erityisesti saada keskivartalon tuki kuntoon.
Lisäksi  tunneilla tehdään erilisia liikkuvuusharjoitteita. 

YKSITYISTUNNIT

Jos sinulla on tarve kuntouttavaan harjoitteluun, on tämä ehdottomasti paras vaihtoehto. Tunnilla saat ohjaajan jakamattoman huomion ja voimme paneutua juuri sinun tarpeisiisi ja saat kotiin henkiläkohtaiset harjoitteluohjeet. Yksityistunneilla käytämme Pilates laitteita; reformeria, cadillacia tai wunda chairia tarpeen mukaan.

Varaa starttipaketti:

Puh, 0400 677 229 tai info@hyvinkaanpilatessali.fi

Starttipaketti sisältää yhden yksityistunnin sekä kaksi osallistumista ryhmätunneille. Näin pääsemme Ensin yhdessä käymään lävitse hieman Pilateksen perusteita sekä katsomme, mitä hyötyä sinulle olisi Pilatesharjoittelusta. Starttipaketin voit tilata yksin itsellesi tai tulla ystävän kanssa. 

BABY GYM

Nämä tunnit ovat tarkoitettu äideille raskauden jälkeen. Tuntien tarkoituksena on kohentaa yleiskuntoa, vahvistaa syviä lihaksia ja tätä kautta parantaa keskivartalon sekä lantion hallintaa. Pyrimme löytämään lantion oikean asennon sekä ehkäisemään virheasentojen aiheuttamia haittoja.

BARRE

Barre on maailmalla huippusuosion saavuttanutta terveysliikuntaa, jossa yhdistyy Baletti sekä Pilates. Barre sopii lähes kaikille liikkujille ja toimii loistavasti vahvistavana oheisharjoitteluna monelle eri lajille tai ihan vaan omana harrastuksenaan.

Liikkeet pohajutuvat paljon baletin liikeratoihin, mutta tunti pitää sisällään myös muuta muuta. Liikkeitä tehdään balettitangon kanssa ja välillä käytämme muita, myös Pilateksesta tuttuja välineitä kuten kevyitä käsipainoja sekä Pilates-renkaita. 

TUNTIKUVAUKSET

SOMATIC PILATES

Rauhallisesti kohti kehon hyvinvointia

Hieman rauhallisempi tunti, jonka tavoitteena on saada keskivartalon tuki kuntoon sekä opetellaan hengitystekniikka ja sitä miten keho liikkuu. Somatic pilates sopii kaikille, mutta erityisesti heille, joilla on rajoituksia kehon liikkuvuudessa.

BASIC PILATES

Tunti koostuu helpoista pilatesliikkeistä, joiden tarkoituksena on harjoitella kehon keskivartalon tuki kuntoon. Tavoitteena on tehdä osa klassisen pilateksen mattoliikkeistä. Tunti sopii sekä aloittelijoille että pilatesta pitempään harrastaneille, jolla ei ole suuria liikkuvuuden rajoituksia.

CLASSIC PILATES

Tunti koostuu Josef Pilateksen klassisen mattosarjan liikkeistä, jotka alunperin olivat ohje kotiharjoitteluun. Tälle tunnille olet valmis kuin Pilateksen perusteet ovat jo hyvin hallussa.

LAITE PILATES

Usein pilatesta ja laitepilatesta pidetään eri lajeina, mutta näin ei ole. On vain pilatesta, jota voi tehdä sekä matolla että laitteilla. Pilateksen ”isä” Josef Pilates kehitti laitteet, jotta kehosta tulee riittävän vahva ja elastinen mattoharjoittelua varten.

Laitteet helpottavat liikkeiden kohdentamista oikein, koska niiden avulla tuntee, mitä lihaksissa ja koko kehossa tapahtuu. Laitteet tuovat vaihtelua ja vaihtoehtoja harjoitteluun.

ÄIJÄ PILATES

Kaikille miehille tarkoitettu tunti, jonka tavoitteena on erityisesti saada keskivartalon tuki kuntoon.
Lisäksi  tunneilla tehdään erilaisia liikkuvuusharjoitteita. 

YKSITYISTUNNIT

Jos sinulla on tarve kuntouttavaan harjoitteluun, on tämä ehdottomasti paras vaihtoehto. Tunnilla saat ohjaajan jakamattoman huomion ja voimme paneutua juuri sinun tarpeisiisi ja saat kotiin henkiläkohtaiset harjoitteluohjeet. Yksityistunneilla käytämme Pilates laitteita; reformeria, cadillacia tai wunda chairia tarpeen mukaan.

Varaa starttipaketti:

Puh, 0400 677 229 tai info@hyvinkaanpilatessali.fi

Starttipaketti sisältää yhden yksityistunnin sekä kaksi osallistumista ryhmätunneille. Näin pääsemme Ensin yhdessä käymään lävitse hieman Pilateksen perusteita sekä katsomme, mitä hyötyä sinulle olisi Pilatesharjoittelusta. Starttipaketin voit tilata yksin itsellesi tai tulla ystävän kanssa. 

BABY GYM

Nämä tunnit ovat tarkoitettu äideille raskauden jälkeen. Tuntien tarkoituksena on kohentaa yleiskuntoa, vahvistaa syviä lihaksia ja tätä kautta parantaa keskivartalon sekä lantion hallintaa. Pyrimme löytämään lantion oikean asennon sekä ehkäisemään virheasentojen aiheuttamia haittoja.

BARRE

Barre on maailmalla huippusuosion saavuttanutta terveysliikuntaa, jossa yhdistyy Baletti sekä Pilates. Barre sopii lähes kaikille liikkujille ja toimii loistavasti vahvistavana oheisharjoitteluna monelle eri lajille tai ihan vaan omana harrastuksenaan.

Liikkeet pohajutuvat paljon baletin liikeratoihin, mutta tunti pitää sisällään myös muuta muuta. Liikkeitä tehdään balettitangon kanssa ja välillä käytämme muita, myös Pilateksesta tuttuja välineitä kuten kevyitä käsipainoja sekä Pilates-renkaita.